Умови повернення для товарів належної якості
Згідно ч. 8 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до вживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Продовольчі товари належної якості не підлягають обміну або поверненню, так як включені до відповідного переліку.
Відповідно до закону України Про захист прав споживачів, Покупець має право повернути продовольчі товари неналежної якості в межах їх терміну придатності. Товар неналежної якості – це товар,що непридатний для використання за призначенням, бракований товар, товар, який має дефекти та/або порушення цілісності упаковки. Для здійснення повернення необхідно зв’язатися з представником магазину протягом 14 днів з моменту отримання замовлення і повідомити про необхідність повернення товару. Умови Повернення товару та відшкодування його вартості погоджується з представником інтернет-магазину.
Продавець не відповідає за недоліки продукції, які виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання продукції, дій третіх осіб або непереборної сили.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.